fizinfo - [Fizinfo] Simonyi kiallitas a BME OMIKK-ban (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Simonyi kiallitas a BME OMIKK-ban (fwd)

  • From: Szalay Kati <szalay AT mail.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Simonyi kiallitas a BME OMIKK-ban (fwd)
  • Date: Tue, 18 Oct 2011 14:14:03 +0200 (CEST)

2011-ben a Budapesti Műszaki és Gazdaságtudományi Egyetem Villamosmérnöki és
Informatikai Kara mérnök-generációk legendás hírű tanárára, Simonyi Károlyra
emlékezik halálának 10. évfordulója alkalmából.

2011. október 25-én sor kerül Simonyi Károly szobrának felavatására a BME Q
épületénél, valamint ezen a napon nyílik a BME OMIKK-ban a Simonyi Károly
életét és munkásságát bemutató kiállítás.

A szoboravatás helyszíne és időpontja:

BME Q épület (1117 Budapest, Magyar tudósok krt. 2.), 2. emelet
2011. október 25. (kedd), 10.30 óra

A kiállítás megnyitójának helyszíne és időpontja:

BME OMIKK aula (1111 Budapest, Budafoki út 4-6.)
2011. október 25. (kedd),. 11.30 óra

Kérjük, hogy részvételét a rendezveny AT omikk.bme.hu címen szíveskedjék jelezni.

Hegedűs Mónika

BME OMIKK Igazgatási Osztály
1111 Bp. Budafoki út 4-6.
Tel.: 06 1 463 2441