fizinfo - [Fizinfo] Fizikusok jó ha tudnak róla...

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Fizikusok jó ha tudnak róla...

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Fizikusok jó ha tudnak róla...
  • Date: Tue, 11 Oct 2011 13:31:16 +0200

A minap továbbított egy mu"egyetemi kolléga egy levelet nekem. Oly érdekesnek tartom, hogy megosztom a Fizinfo olvasóival.

Tisztelt X Y úr!

Bár lehet, hogy a tudományág, mellyel e levelemben megkerestem, nem tartozik az Ön érdeklo"dési körébe, de azért megkérem, hogy olvassa el a levelem! 2004 óta ismerik a felso"oktatásban és a kutatóintezetekben dolgozó fizikusok azt a tanulmányomat, melyben nyolc számjegy pontossággal és a klasszikus fizika törvényeinek az alkalmazásával ellentmondások nélkül leírtam az atomok és a részecskék rendkívül egyszeru" fizikáját, majd három évvel késo"bb már bosszúból leleplezo" cikksorozatot indítottam a modern fizikának nevezett áltudományukról. A stratégia részükro"l az, hogy nem foglalkoznak vele, illetve mélyen hallgatnak róla és egy emberként egyiko"jük sem áll szóba velem. Ez év szeptember másodikán felszólítottam az MTA 17 rendes és levelezo" fizikus tagját, hogy hozzák nyilvánosságra, hogy az egész modern fizikájuk hibás alapokra épült, és most általam meg van a részecskék és az atomok többszörösen bizonyított, pofonegyszeru" fizikája. Ennek o"k a mai napig nem tettek eleget, az oldalamra közülük hárman néztek rá és csak egyiko"jük lépett be onnét az atomfizika oldalamra, melyen mindössze öt percet töltött el. A többiek nyilván tudták már, hogy miro"l is van szó.

Szeptember tizenkilencedikén az Akadémia százhatvannyolc rendes és levelezo" tagjának küldtem el a levelemet, melyben megkértem o"ket, hogy komolyan foglalkozzanak a dologgal és az Akadémia rendkívüli tagyu"lésén menesszék a fenti tizenhét fizikust az Akadémiáról, mivel olyan embereknek semmi keresni valójuk nincs a tudományos életben, akiket nem érdekelnek a tudományosan bizonyított tények és annak tudatában továbbra is egy áltudományt mu"velnek. Továbbá elvárom, hogy vizsgálják meg, hogy érdemes-e még tovább finanszírozni a fizikai kutatásokat és a kutatásban, valamint az oktatásban áltudományos nézeteket kutató és oktató egyéneket. Néhányuk kimentette magát, mondván, hogy nem kompetens az ügyben, mások külföldi szaklapokban történo" publikálást javasoltak. A lényeg, hogy nem történt a részükro"l semmi érdemleges. Nagyon nem értem, hogy miért kellene angol nyelven publikással próbálkoznom olyan kidaóknál, melyek ugyanazt az áltudományt népszeru"sítik, mint hazai álfizikusaink, és miért nem képesek ebben az országban az emberek kiállni egy igaz ügy mellet és az államilag finanszírozott áltudósokkal szemben. Egyébként is a tanulmányom magyarul és angolul is közzé van téve a neten. Nem értem, hogy a netes közzététel miért nem tartozik a publikálás kategóriájába. Ezt a levelemet most kétezerháromszáztizenketto", a felso"oktatásban és a kutatásban a fizikával rokon területen dolgozó személynek küldtem el. Megkérem Önt, hogy egyetemi, fo"iskolai kollégáival összefogva támogasson engem a célom elérésében. A most megkeresett személyek névsora intézményeik domain-nével valamint az akadémikusok névsora az oldalaimon a blog rovatban a gombokra klikkelve olvasható. Az oldalt a http://atomfizika.clanteam.com címen tudja megtekinteni. Számítok az ügy melletti kiállására!

Tisztelettel;
Fekete Gábor
Kisko"rös