fizinfo - [Fizinfo] Felhivas a 2011. evi Eötvös-versenyre

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Felhivas a 2011. evi Eötvös-versenyre

  • From: Szalay Kati <szalay AT mail.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Felhivas a 2011. evi Eötvös-versenyre
  • Date: Tue, 4 Oct 2011 14:26:17 +0200 (CEST)

Tisztelt Olvasók!

Radnai tanár úr kérésére továbbítom az idei Eötvös-versenyre szóló
felhívást.

EÖTVÖS-VERSENY FELHÍVÁS

2011. október 14-én 15h-tól 20h-ig rendezi meg az Eötvös Loránd Fizikai Társulat az idei Eötvös-versenyt.

Azok a diákok vehetnek részt ezen a versenyen, akik vagy az idén (2011-ben) fejezték be középiskolai tanulmányaikat, vagy most is középiskolai tanulók. Nemcsak magyar állampolgárságú versenyzők indulhatnak, hanem Magyarországon tanuló külföldi diákok, valamint külföldön tanuló, de magyarul értő és beszélő diákok is, ha 2011-ben érettségiztek, vagy jelenleg is középiskolai tanulók.

A megoldásokat magyar nyelven kell elkészíteni; a rendelkezésre álló idő 300 perc. Minden segédeszköz használható, de mobiltelefont és laptopot a versenyre bevinni tilos!

Előzetesen jelentkezni nem kell, elegendő egy személyazonosság igazolására szolgáló okmánnyal (személyi igazolvány, fényképes diákigazolvány vagy útlevél) pontosan megjelenni az alábbi helyszínek valamelyikén:

Budapest: ELTE TTK, XI. ker. Pázmány Péter sétány 1/C. Déli tömb,
földszint 0-804 (Lóczy Lajos terem).
Békéscsaba: Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium, Haán Lajos
utca 2-4.
Debrecen: Fazekas Mihály Gimnázium, Hatvan utca 44.
Eger: Dobó István Gimnázium, Széchenyi István utca 19.
Győr: MTESZ Székház, Szent István út 5.
Kecskemét: Katona József Gimnázium, Dózsa György út 3.
Miskolc: Miskolci Egyetem, Egyetemváros, A/2 ép. 3. em. Fizika tanszék.
Nagykanizsa: Batthyány Lajos Gimnázium, Rozgonyi út 23.
Nyíregyháza: Krúdy Gyula Gimnázium, Epreskert utca 64.
Pécs: PTE Fizikai Intézet, Ifjúság útja 6., A/8 terem.
Szeged: Szegedi Egyetem, Tisza Lajos körút 84-86. II. em. Elméleti fizika
tanszék.
Szekszárd: Garay János Gimnázium, Szent István tér 7-9.
Székesfehérvár: Lánczos Kornél Gimnázium, Budai út 43.
Szombathely: Savaria Közlekedési Szakképző Iskola, Hadnagy utca 1.
Veszprém: Pannon Egyetem, Wartha Vince utca 1., N 245-ös terem.

Kérjük fizikatanár kollégáinkat, bátorítsák legjobb diákjaikat a versenyen való részvételre! Számos példa van arra, hogy az Eötvös-versenyen történő helytállás, az itteni sikeres szereplés indított el egy diákot későbbi sikeres életpályáján.

Mindegyik versenyzőnek eredményes munkát kívánunk!

VERSENYBIZOTTSÁG

Erdemes megnezni: http://www.kfki.hu/new/
http://www.kfki.hu/physics/historia/
Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont

e-mail:szalay AT mail.kfki.hu
http://www.kfki.hu/~szalay/

  • [Fizinfo] Felhivas a 2011. evi Eötvös-versenyre, Szalay Kati, 10/04/2011