fizinfo - [Fizinfo] Meszéna Balázs előadása. (fwd)

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Meszéna Balázs előadása. (fwd)

  • From: Dezso Horvath <horvath AT rmki.kfki.hu>
  • To: Magyar CMS-csoport <cms AT lists.kfki.hu>
  • Cc: fizinfo <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Meszéna Balázs előadása. (fwd)
  • Date: Wed, 29 Jun 2011 22:44:24 +0200 (CEST)

Tisztelt Kollégák!

Voczelka Ferenc kollégánk felvette, a diákkal ellátott videoelőadássá formálta Meszéna Balázs neutrínóoszcillációs előadását (Magyar CMS-csoport, RMKI-ATOMKI-CERN, 2011.05.30), és kitette a Videotoriumba (http://videotorium.hu), az előadó neve szerint keresve azonnal feljön. Csatoltam az előadás anyagához is CMS-megbeszéléseink honlapján:
http://www.grid.kfki.hu/twiki/bin/view/CMS/WeeklyBudapestDebrecenMeetings

Üdvözlettel: Horváth Dezső