fizinfo - Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Grafén: egy kis nyelvóra

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Grafén: egy kis nyelvóra

  • From: "Janos Sebestyen Janosy" <jjs AT aeki.kfki.hu>
  • To: Robert Schiller <schiller AT aeki.kfki.hu>, fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Fwd: Re: Grafén: egy kis nyelvóra
  • Date: Tue, 05 Apr 2011 06:02:25 -0000

Kedves kollégák, rendben, a vegyes hangrendű szavak esetén -
virágozzék száz virág. (Bár nem az én ízlésem)

De akkor, az Isten szerelmére: Miért csekkolni?
Vagy becsekkolni? Miért nem csekkelni? Vagy becsekkelni?

Idegen szó, írásban-kiejtésben egyaránt "e" betű van.

A fülem törik ki, amikor ezt a "becsekkolást" hallom,
a ferihegyi reptér (hogy is hívják?) összes megafonján,
rendszeresen, következetesen. (Nem ebben kéne ...)

Jánosy János Sebestyén

On 31 Mar 2011 at 15:25, Robert Schiller wrote:

> | Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |

Janos-Sebestyen Janosy
Head of Simulator Development Dept.
KFKI Atomic Energy Research Institute
Phone: (36 1) 392 22 90