fizinfo - [Fizinfo] energiapedia

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] energiapedia

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] energiapedia
  • Date: Sat, 05 Mar 2011 08:18:10 +0100

Tisztelt Kollégák!

Az egyik nagy hírportál rendszeresen szponzorált tartalomként "felkínál" egy oldalt:

http://energiapedia.hu/

amely így hirdeti magát:

Az Energiapédia egy bárki által hozzáférheto" és szerkesztheto" webes energetikai tudástár.
Legyél Te is az Energiapédiát építo" közösség tagja, és járulj hozzá, hogy minél több hasznos
információ legyen az oldalon! Addig is, jó olvasgatást kívánunk!

Amikor elo"ször láttam, mivel szakmába vág beleolvastam, majd az alábbi levelet írtam a szerkeszto"knek:

Tisztelt Szerkeszto"k!

http://energiapedia.hu/eotvos-lorand

oldalon több helyen *Eötvös Loránd* neve helytelenül szerepel.
Míg azokban a mondatokban amelyek copy/paste -el készültek, jól van írva!

Nem tartom szerencsésnek a felhívásukat:

[...]

Vélheto"leg szakmailag helyes, közösségi célokat szolgáló oldalt kívánnak létrehozni.
"BÁRKI"-t ennek elkészítésére felhívni nem célszeru" dolog, én csak *szakembereket *javasolnék szerkeszto"nek meghívni!

Ez a "BÁRKI" típusú szerkesztési filozófia jól érezheto" például a A LED lámpák elo"nyei ( http://energiapedia.hu/a-led-lampak-elonyei ) oldalon.

Eredményeként született egy oldal, amely olyan mint Zsuzsi Néni szatócs boltja, van benne minden, jó is, rossz is, vegyesen ömlesztve!

Tisztelettel:

Härtlein Károly
tanszéki-mérnök
BME Fizikai Intézet
Demonstrációs Laboratórium

Ajánlott oldalak:

http://www.kfki.hu/physics/historia/localhost/egyen.php?namenev=eotvos
http://hu.wikipedia.org/wiki/Eötvös_Loránd
Természetesen válasz nem jött! De az oldalak kínálása nem marad el.
Ma is volt hirdetett oldal: http://energiapedia.hu/tomegmegmaradas

Nem tudja valaki, hogy ki az az elvetemült, aki ludas ezen oldalak közreadásában?
Hátha akad valaki, aki a szerkeszto"ket ismeri?!

Härtlein Károly