fizinfo - [Fizinfo] Levél

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Levél

  • From: "Laszlo JENKOVSZKY" <jenk AT bitp.kiev.ua>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Levél
  • Date: Tue, 1 Feb 2011 23:40:13 +0200 (EET)

Tisztelt Kollegak!

Megdobbenessel ertesultem arrol, hogy az MTA kulso es tiszteleti
tagjai altal az Akadémia elnokenek angolul irt nyilt level alairoi
kozott az en nevem is szerepel. Kijelentem, hogy en semmifele levelet
nem irtam ala, senkinek semmilyen felhatalmazast nem adtam nevem
barmilyen felhasznalasara, közlesere.

Harom nyugati magyartol valoban kaptam egy felhivast, amit el sem
olvastam. Rakerdeztem, miert nem magyarul fogalmaztak?

A vitaban nem kivanok resztvenni, de nevem ilyen felhasznalasa ellen a
leghatarozottabban tiltakozom.

Udvozlettel

Jenkovszky Laszlo
fizikus