fizinfo - [Fizinfo] Vá: ELFT állásfoglalás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Vá: ELFT állásfoglalás

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>, "Földes István" <foldes AT rmki.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Vá: ELFT állásfoglalás
  • Date: Fri, 19 Nov 2010 07:29:55 +0100

Tisztelt Kollégák! Tisztelt Földes István!

Némely internetes fórumon megjelent egy nyilatkozat, amelyben több,
főként
politikai
szervezet siet támogatásáról biztosítani a még a kormánypártok között
is
komoly vitákat
kiváltó felsőoktatási törvényjavaslatot.

Informacio hianyaban nem tudok mit kezdeni keresevel.
Ami szamomra levelebol ertheto az az, hogy az ELFT velemenyt
mondott a felsooktatasi torvenyjavaslatrol.
Nekem ezzel onmagaban semmi gondom nincs.

Megkerem viszont, hogy valamivel tobb informaciot adjon, hogy
erdemben tudjam a kereset tamogatni vagy nem tamogatni.
Olyan nehez lett volna a nemely internetes forum kitetelhez
linkeket bemasolni?

Szerintem, ha szeretne, hogy mas is erdemben vizsgalja meg
a kerdest, lenyegesen tobb informaciot kellett volna
leveleben szamunkra biztositania.

Kerem, hogy ezt tegye meg. Koszonettel,
Horvath Istvan

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu