fizinfo - [Fizinfo] Élő internetes közvetítés a Budapesti Szkeptikus Konferenciáról

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Élő internetes közvetítés a Budapesti Szkeptikus Konferenciáról

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Élő internetes közvetítés a Budapesti Szkeptikus Konferenciáról
  • Date: Thu, 25 Feb 2010 23:43:51 +0100

www.galileowebcast.hu

Február 27-én, szombaton kerül megrendezésre a Budapesti Szkeptikus Konferencia a BME Fizikai Intézete F29-es nagyelőadójában (1111 Budapest, XI. ker., Budafoki út 8.). Ízelítő a programból:

- Härtlein Károly: Még mindig mondom a magamét
- Varjú György: Az energia háló fogságában
- Gács Iván: Széllel bélelt energia
- Füstöss László: Egy kiállítás hangjai
- Büki Gergely: A Földben termett energia
- Bajsz József: Nukleáris energia: Vele, vagy nélküle?

- Filmvetítés: Kételkedem, tehát vagyok!
- Laczik Bálint: Münchausen báró és az elliptikus fogaskerekek,
avagy a tibeti láma esete az inercia hajtóművel
- Orosz László: Bulvártudomány
- Kerekasztalbeszélgetés: Tudomány kommunikációja a médiában
- Jupiter (bűvész): Igaz? - Varázslat!

Valemennyi előadást élőben közvetítünk az internetes is (a Puskás Tivadar Távközlési Technikum csapata közreműködésével).

www.galileowebcast.hu

  • [Fizinfo] Élő internetes közvetítés a Budapesti Szkeptikus Konferenciáról, Tepliczky István, 02/25/2010