fizinfo - [Fizinfo] V: [Fi] ELFT a tanarok helyzeterol

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: [Fi] ELFT a tanarok helyzeterol

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: "FIZINFO" <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: [Fi] ELFT a tanarok helyzeterol
  • Date: Tue, 02 Feb 2010 14:40:54 +0100

Kedves Kollegak,

Nem kerdes, hogy maximalisan tamogatom.
Csak azt nem tudom, hogy az a teny, hogy eppen egy
valasztasi kampany folyik kis hazankban, vajon
segiti vagy eppen neheziti a terjesztest.
Persze ez reszben rajtunk is mulik.

Es gondolom a nalam sokkal okosabbak a fentiket
is szamitasba vettek.

udvozlettel,
Horvath Pista

| Az ELFT adoszama (ide kerjuk az SZJA 1 szazalekat!): 19815644-2-41 |
Tisztelt Kollegák!
Az Eötvös Loránd Fizikai Társulat Elnöksége szerkesztett egy
állásfoglalást a természettudományos közoktatás és a (nem csak
természettudományos ) tanárok helyzetéről és a legsürgősebb
tennivalókról. Megpróbáljuk terjeszteni a döntéshozók és a médiumok körében.
Ezt teszem itt közhírré a következő kattintásokkal elérhető módon
(Lényegében mindhárom ugyanazt mutatja különböző formátumokban):
A dokumentumok közvetlen URL-jei:
http://www.elft.hu/documents/TanarokELFT.doc
http://www.elft.hu/documents/TanarokELFT.pdf
http://www.elft.hu/documents/TanarokELFT.html

Dixi et salvavi animam meam...
Mert hogy ettől történik-e valami...
Üdv: KadarGy

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] V: [Fi] ELFT a tanarok helyzeterol, Istvan Horvath, 02/02/2010