fizinfo - Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi?

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi?

  • From: Pál Hidas <hidas AT rmki.kfki.hu>
  • To: ELFT Hirado <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Mennyi az annyi?
  • Date: Tue, 16 Jun 2009 09:39:55 +0200 (CEST)

Úgy tűnik, félreérthetően fogalmaztam, több magánlevélre így együtt
válaszolok. Így kellett volna írnom: "hogy ez nem 123 az ATV szerint".

Szerintem is 123, de a tévé szerint nem. A képlet nincs elírva, legalább fél óráig a képernyőn volt. És volt több ember, aki bemondta a 123-at, de továbbot legyintett a műsorvezető, nyilván pénzcsinálási szándékkal, de hogy mit okoz mindez olyan emberek körében, akiket drága telefonhívással így beugratnak.

Amúgy nagyon furcsa, hogy mennyire nem tudnak számolni az emberek. Úgy 50 és 500 között röpködtek a megoldási próbálkozások. A többség
tehát rosszat mondott, lehet, hogy a legtöbben észre sem veszik az
átverést, de én a gyengék átverését is helytelennek tartom.

Tudom, sokan csak rálegyintenek, ilyenek a kereskedelmi tévék, de ne
legyenek ilyenek.

Hidas Pál

Szeretném megkérdezni, hogy mennyi a következő összeg:

110+1x4+
(8+9)-7-
5+3+1=
?

Így szerepelt az ATV adásában a feladvány.
Én vagyok a hülye, hogy ez nem 123?