fizinfo - Re: [Fizinfo] Parapszichologia intezet

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Parapszichologia intezet

  • From: "J.Z. Nagy" <jsnagy100 AT t-online.hu>
  • To: "Diosi Lajos" <diosi AT rmki.kfki.hu>, Szegedi Péter <pszegedi AT caesar.elte.hu>
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Parapszichologia intezet
  • Date: Fri, 1 May 2009 13:38:25 +0200

A Parapszichológia intézeten kivűl Budapesten működik még a Szintézis Szabadegyetem is, amely szervezet a róla szóló hiradásokban szintén arra utal, mintha akkreditációja lenne az intézménynek. A gárda élen rektor helyett a Fővédnök áll. Tudományos igazgató Paulinyi Tamás és Egely György is tart előadásokat az itézmény falai között. Meglepetésemre Popper Péter, Müller Péter, Jankovich Marcell, Vekerdy Tamás is az előadók között szerepel, más egyébként elismert személyekkel, és az előadók között van álomterapeuta, lovasijász, transzperszonális pszichológus, álomszimbológus, tanatológus, pszichofizikus is. Azt hiszem mindenki olyan szakterületet jelöl meg magának, ami neki tetszik.

Az iskola a tanéveket kék és zöld szinnel jelöli, de a kék és zöld váltóévek nem egymásraépülőek, hanem egymásmellé rendelhetőek és igy a szabadegyetemre bármely szinű évben be lehet iratkozni.

Inkább viccesnek tartom mint veszélyesnek, de azt hiszem a gyakorlat is ezt igazolja, mert aki zöld meg kék szakon elvégzi az intézményt at utána úgyse tud semmit kezdeni az itt kapott papirral.

SZINTÉZIS SZABADEGYETEM

a.. RÁKOSPATAK PARK 4.
1142 BUDAPEST
Telefon: 220-5738