fizinfo - [Fizinfo] 100 óra csillagászat a Polaris TV műsorán

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 100 óra csillagászat a Polaris TV műsorán

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] 100 óra csillagászat a Polaris TV műsorán
  • Date: Wed, 01 Apr 2009 21:14:35 +0200

Április 2-5. között a Csillagászat Nemzetközi Éve alkalmából nonstop közvetítés nézhető az interneten a http://www.polaristv.hu oldalon. 2-án, csütörtökön (reményeink szerint) élőben közvetítjük a "100 óra csillagászat" külföldi megnyitó rendezvényeit, 3-án (péntek) hajnaltól pedig átvesszük a "80 távcsővel a Föld körül" c. körkapcsolásos közvetítést. 4-én (szombaton) 16 órától önálló magazinműsorral jelentkezünk a Polaris Csillagvizsgálóból, 5-én (vasárnap) pedig korábbi előadásaink, rendezvényeink felvételeiből látható folyamatos összeállítás.

A részletes műsorfüzet és a közvetítés a http://www.polaristv.hu címen olvasható-nézhető!

  • [Fizinfo] 100 óra csillagászat a Polaris TV műsorán, Tepliczky István, 04/01/2009