fizinfo - [Fizinfo] A mára meghirdetett Dávid Gyula előadás elmarad

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A mára meghirdetett Dávid Gyula előadás elmarad

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: Fizinfo <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A mára meghirdetett Dávid Gyula előadás elmarad
  • Date: Wed, 04 Feb 2009 11:31:17 +0100

Kedves Kollégák, érdeklődők!

Dávid Gyulát olyan hirtelen és olyan erővel kapta el az influenza, hogy a mai napra meghirdetett sorozatnyitó előadását kénytelen lemondani. (Sajnos a betegség ilyen lefolyása ismerős, magam is átéltem az idei szezonban.) Az első előadás jövő hét szerdán (febr. 11-én) tud indulni, a tematika ennek megfelelően módosul - ezt később tesszük közzé. Előadónknak virtuális jobbulást kívánunk!

Tepi

  • [Fizinfo] A mára meghirdetett Dávid Gyula előadás elmarad, Tepliczky István, 02/04/2009