fizinfo - Re: [Fizinfo] Molekuláris gasztronómia

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Molekuláris gasztronómia

  • From: <somokaro AT freestart.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] Molekuláris gasztronómia
  • Date: Mon, 05 Jan 2009 20:38:37 +0100

BÚÉK!

Úgy látszik, hogy én szerencsés voltam, mert 1972-ben a későbbi Nobel díjas
Zsoresz Alfjorov mellett volt módom "tanulmányozni" a cseppfolyós nitrogén
hatását , ill. az azzal kezelt vodka és tisztaszsesz életteni következményeit.

Tisztelettel

Somogyi Károly

PS: Amógy a molekuláris gasztronómiának van másik tartalma is, amely valóban
az ételek és az ételkészítés molekuláris jellemzőivel foglalkozik. Figyelembe
ajánlom még a "What Einstein told his cook" című könyvet (R. L. Wolke: W W
Norton Co, 1999, ISBN o-393-o1183-6)