fizinfo - Re: [Fizinfo] [Fwd: [pbk-info] Fw: Figyelmeztetés]

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] [Fwd: [pbk-info] Fw: Figyelmeztetés]

  • From: Tamas Biro <birot AT nytud.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] [Fwd: [pbk-info] Fw: Figyelmeztetés]
  • Date: Sun, 14 Dec 2008 18:36:25 +0100 (CET)

http://www.kfki.hu/cnc/email/hoax.html

On Sat, 13 Dec 2008, Jani Peter wrote:

Date: Sat, 13 Dec 2008 22:34:10 +0100 (CET)
From: Jani Peter
<pjani AT mail.kfki.hu>
To:
Fizinfo AT lists.kfki.hu
Subject: [Fizinfo] [iso-8859-2] [Fwd: [pbk-info] Fw: Figyelmeztetés]

---------------------------- Original Message ----------------------------
Subject: [pbk-info] Fw: Figyelmeztetés
From: Szakolczai György
<szakolczai.gyorgy AT t-online.hu>
Date: Sat, December 13, 2008 7:49 pm
To: Élőlánc-tagok
<Elolanc-tagok AT yahoogroups.com>
"PBK Info"
<pbk-info AT mit.bme.hu>
Közvagyon
<kozvagyon AT yahoogroups.com>

A Professzorok Batthyány Körének információs levele -
Information letter of the Professors' Batthyány Society, Hungary

Továbbítom.
081213. 19:48l
Sz. Gy.

Sent: Saturday, December 13, 2008 3:23 PM
Subject: Figyelmeztetés

Kaptam, továbbküldöm. Lehet, hogy rémhír, de jobb óvatosnak lenni:

Az elkövetkezendő napokban E-mail útján képeket küldhetnek, melyen Osama
Bin-Laden vagy felakasztva vagy elfogása látható..
Ha ilyen E-mailt kap(sz), ezt a mellékletet nem szabad megnyitni, mert a
merevlemezt azonnal, menthetetlenül tönkreteszi, leégeti.
Kérem, küldje(d) tovább ezt az üzenetet mindenkinek, aki az E-mail listá
(do)n van! Inkább kapjuk meg ezt a veszélyt jelző üzenetet 100-szor,
mintsem tönkremenjenek a legfontosabb adataink a számítógéppel együtt.
Ha olyan üzenetet kap(sz) amelynek címe: ?Invitation" ? függetlenül attól,
hogy ki küldte, azonnal ki kell törölni, mindenhonnan, lomtárból is, és a
számítógépet le kell állítani!
Ez a vírus világszerte kering, eddig minden más vírusnál kártékonyabb.
Ennek veszélyét a CNN tett közzé.

Kérjük, hogy általában NE a pbk-info@... email-címre válaszoljon,
hanem írjon közvetlenül a küldőnek.
Azt is kérjük, hogy a listára csak a közérdekű üzeneteket küldjön.

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://mailman.kfki.hu/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne
kiraly AT mail.kfki.hu