fizinfo - [Fizinfo] A hét görög bölcs

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] A hét görög bölcs

  • From: Pál Hidas <hidas AT mail.kfki.hu>
  • To: ELFT Hirado <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] A hét görög bölcs
  • Date: Sun, 2 Nov 2008 22:21:12 +0100 (CET)

A mai nehéz időkben talán nem hasztalan felidézni a hét
görög bölcs mondásait, főleg a hetedikkel kezdve:

http://hu.wikipedia.org/wiki/Biasz

A hatodik ma véresen aktuális globálisan, a többi pedig, nem is tudom,
hogyan válasszak sorrendet. Nekem Periandrosz türannosz a vezetó, de
csak
egy hajszállal a többi előtt. A görögök már mindent tudtak, de semmiből
sem tanultak - nemcsak a Bourbonok. Európa ennek a hagyománynak a
letéteményese.

HP

  • [Fizinfo] A hét görög bölcs, Pál Hidas, 11/02/2008