fizinfo - [Fizinfo] Ifj. Krasznahorkay Attila hazi vedese

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Ifj. Krasznahorkay Attila hazi vedese

  • From: Attila Krasznahorkay <Attila.Krasznahorkay AT cern.ch>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Ifj. Krasznahorkay Attila hazi vedese
  • Date: Fri, 31 Oct 2008 09:16:34 +0100

Kedves Mindenki!

Úgy hallottam, hogy a házi védéseket meg illik hirdetni a fizinfo levelező listán is... A PhD házi védésemet végül November 7-én (jövő héten pénteken) tartom du. 2 órától a következő címmel:

"Inclusive jet production cross section measurement in photon-photon collisions at OPAL and muon trigger efficiency measurements at ATLAS"

Felhívom a figyelmet, hogy az időpont az eredetileg meghirdetett 11 oráról délután 2 orára változott! A házi védés helye a debreceni ATOMKI XII. épületének nagy előadója lesz. A védésre minden érdeklődőt szeretettel várok.

Üdvözlettel,
Ifj. Krasznahorkay Attila

Attila Krasznahorkay
Attila.Krasznahorkay AT cern.ch
ATOMKI Theory Group Phone: +36 52 509 200 / 11287
4001 Pf.50 Debrecen Room: VIII / 208

  • [Fizinfo] Ifj. Krasznahorkay Attila hazi vedese, Attila Krasznahorkay, 10/31/2008