fizinfo - [Fizinfo] Kezdődik a Kulin György Szabadegyetem!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Kezdődik a Kulin György Szabadegyetem!

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Kezdődik a Kulin György Szabadegyetem!
  • Date: Mon, 04 Feb 2008 22:30:00 +0100

2008. február 5-én, kedden 19 órától!

Szabadegyetemünk névadója Kulin György, a XX. század legnagyobb hatású ismeretterjesztő csillagásza. A sorozatnyitó előadásban megismerhetjük Kulin György életútját: miként lett a csillagászat iránt szinte nem is érdeklődő ifjú Kulinból az amatőrmozgalom megteremtője, mindenki Gyurka bácsija. Kulin kiváló előadó volt, számos könyv szerzője, tükörcsiszoló, a távcsőépítő mozgalom elindítója -- és sci-fi szerző is, Q.G. Lynn írói álnéven. Előadónk Mizser Attila.

Szeretettel várunk mindenkit élőben a Polaris Csillagvizsgálóba! Hogy ne a legnagyobb csúcsforgalom közepette kelljen ezt megtenni, 19 órára toltuk előadásaink kezdetét. Akinek még ekkorra sincs módja személyesen jelen lenni, tartson velünk az élő internetes közvetítésünkkel, amelynek elérhetősége a www.mcse.hu oldalon megtalálható!

  • [Fizinfo] Kezdődik a Kulin György Szabadegyetem!, Tepliczky István, 02/04/2008