fizinfo - Re: [Fizinfo] Nők

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Nők

  • From: Fröhlich Georgina <ford_prefect AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Nők
  • Date: Mon, 17 Dec 2007 23:39:48 +0100 (CET)

Kedves Kollegák!

Először is szeretném megköszönni, hogy így kiállnak értünk!
Nekem személy szerint tetszenek ezek a parázs viták, amik
itt a listán kipattannak néha, hasznosnak tartom őket!
Kiváltképp egy ilyen témában, ahol sokan nem is sejtették a
probléma létezését, hiszen ritkán kerülnek nyilvánosságra
ezek a dolgok.
És eszembe jutott mégegy gondolat. Tavaly az általam
pozitív példaként említett Bécs külvárosában készültem
leparkolni elég méretes verdánkkal egy sportáruház
parkolójában, amikor megpillantottam a szabványosnál jóval
szélesebb, és szoknyás kislány mintával ellátott 5 db
parkolóhelyet! Természetesen NEM oda tettem le a kocsit,
mert nagyon bántónak éreztem. És eszembe jutott róla, hogy
amikor a KRESZ-vizsgámat 10 perc alatt letudtam, az egyik
vizsgáztató mondta, hogy fogadtak a másikkal, hogy lány vagy
fiú fejezi-e be hamarabb (sikeresen), és megint Ő nyert, ui.
lányra tippelt. Megkérdeztem Tőle, hogy milyen gyakran
szokott nyerni. Azt mondta, durván az esetek 70%-ában nő
végez elsőként a vizsgával! Tudom, ez nem reprezentálja a
gyakorlati vezetést, de arra nincs ilyen tapasztalatom
(hacsak annyi nem, hogy ha bringával megyek, kb. ugyanannyi
férfi akar elütni, mint nő...), csak azért írtam le, mert
úgy tűnik, vannak területek az életben, ahol "felzárkózni"
látszunk! :-)

Gina

Tömeg? Sorban állás? Válasszon karácsonyi ajándékot az apronetről!
JÁTÉKKONZOL, GPS, MOBIL, FOTÓ, MŰSZAKI CIKK!

www.apronet.hu

http://ad.adverticum.net/b/cl,1,6022,236183,281288/click.prm

  • Re: [Fizinfo] Nők, Fröhlich Georgina, 12/17/2007