fizinfo - [Fizinfo] peticiorol megegyszer

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] peticiorol megegyszer

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu, tanforum AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] peticiorol megegyszer
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 20:16:15 +0100

Tisztelet Lista!

Egy hír a mai nap hírei közül:

http://index.hu/politika/belfold/hjhjkh5339/

Mint a cikk is mutatja, a sajtóba kerülni a igazi társadalmi igénnyel, és tömegbázissal lehet!
Fanyalgásként: Szeretném látni, hogy mikor ír az Index a tanári peticiókról!

Megnéztem a Plasztikázott Nők Társasága ( http://www.impli.hu/ ) honlapját már eltelt egy
teljes egész hónap azóta, hogy megalakultak, és lehetnek akár tizenöten is....

Lehet, hogy "a plasztikázott fizikatanárok levele az oktatási miniszterhez" címen kéne próbálkozni.
Arra esetleg felfigyelnek.

Én kb. húsz éve végeztettem fülplasztika műtétet, és várom a csatlakozást.... :-))
Egy másik megoldás, szerintem a Parlament előtt kellene tartani egy látványos fizika órát a minisztériumi
döntnököknek, és a képviselőknek.
Meg kellene mutatni, hogy mennyire kell a fizika tudás, pl. legyen-e vízerőmű, atomerőmű stb.népszavazás esetén.
A döntések alapja legyen az érzelem? Esetleg hozzuk helyzetbe a választókat alapos természettudományos ismeretekkel?

Mutassuk meg, hogy miről döntenek, miről szavaznak.... Szerintem nem tudják...

Härtlein Károly

  • [Fizinfo] peticiorol megegyszer, Härtlein Károly, 11/22/2007