fizinfo - [Fizinfo] Re: Munka

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: Munka

  • From: Mády Mónika <mady AT dote.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Re: Munka
  • Date: Thu, 22 Nov 2007 07:54:47 +0100

Kedves Ember Krisztián, és Mindenki!

Én a most 2 éves fizikus diplomámmal adminisztrátorként dolgozom,
ugyanis mindig is elméleti fizikával szerettem volna foglalkozni, de
ahhoz, hogy PhD képzésre felvegyenek, már rendelkezni kell legalább
egy publikációval- a "sima" diplomára nem adják meg a kellő
pontszámot. Viszont ahhoz, hogy publikáljunk, be kell jutni egy
helyre, ahol biztosítják a kutatás körülményeit. Tehát: akinek az
egyetemi évek alatt nem sikerült összehozni valamit a diplomamunka
felett, az bekerült ebbe az ördögi körbe, ahonnan nincs kiút, csak ha
pl. önszorgalomból otthon el nem kezd kutatgatni, majd publikál.
Namármost ez munka és család mellett azt hiszem közelít a
lehetetlenhez. Sajnos ez van.
Természtetesen engem is érdekel minden értelmes lehetőség továbbra is,
még nem mondtam le róla, hogy fizikusként dolgozzam..

üdvözlettel
Mády Mónika

  • [Fizinfo] Re: Munka, Mády Mónika, 11/22/2007