fizinfo - [Fizinfo] V: [ Kerettanterv

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: [ Kerettanterv

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: [ Kerettanterv
  • Date: Tue, 20 Nov 2007 10:15:38 +0100

Kedves Kollegak!

A csillagaszathoz csak annyit, hogy termeszetesen az USAban
nagyon nepszeru, es talan ez okbol is sokat szerepel az
iskolai anyagokban.

Peldaul az elso osztalyban (6 eves gyerekeknek) sok
csillgaszatot tanitanak, ill. a gyerekek jatekos pojectekben
dolgozzak fel az ismereteket.
(Az mar talan tulzas, hogy 6 eves korban azt is megtanuljak,
hogy mitol vannak az evszakok. Nalunk ezt 14 evesen tanuljak.)

Egyebirant, sokban egyetertek az elottem szolokkal.

Horvath Pista

Kedves Kollegak!

A gimnaziumokra vonatkozo reszt atfutva csillagaszatot a mar regen
megszokott modon a foldrajz es a fizika targyakon belul talaltam,
s csak minimalis mennyisegben. A problema nem is az, hogy ez keves
(mert vegul is keves), hanem az, hogy korabban is ezek voltak
azok a temak, amiket idoszukeben sokszor kihagytak, amin sporolni
igyekeztek. Nem igy lesz ez a csokkeno oraszamokkal?

A csillagaszat kulonos elonye, hogy erdekes: a csillagaszattal
meg lehet fogni a gyerekeket, es csillagaszaton keresztul
a fizikat is jol "el lehet adni".

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] V: [ Kerettanterv, Istvan Horvath, 11/20/2007