fizinfo - [Fizinfo] Keressük kihez tartozik....

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Keressük kihez tartozik....

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: kornel AT fok.hu
  • Subject: [Fizinfo] Keressük kihez tartozik....
  • Date: Wed, 24 Oct 2007 16:38:26 +0200

Tisztlt Lista!

Az alábbi levélben elhangzott kérdésre nem tudom a választ. De biztosan tudom, hogy a FIZINFO-n valaki tudja, és segít...

Härtlein Károly

Kedves Károly!
Az egykori Műszaki Egyetemhez tartozó épület, most Bölcsész Kar bejárata mellett a Múzeum körúti fronton déli mirányban , mintegy 20 méterre található az az óra, mely az egész ország számára mutatta évtizedeken keresztül a pontos időt. Ez az óra most elhagyatva porosan nem jár-áll.
Keressük kihez tartozik, kérjük segítségedet.
Köszönettel,
Üdvözlettel:
--
Viktorin Kornél
Fővárosi Oktatástechnológiai Központ Kht.