fizinfo - [Fizinfo] 2007. évi Eötvös verseny - 2007. okt. 26.

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] 2007. évi Eötvös verseny - 2007. okt. 26.

  • From: Szalay Kati <szalay AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] 2007. évi Eötvös verseny - 2007. okt. 26.
  • Date: Mon, 15 Oct 2007 16:45:54 +0200 (MEST)

Kedves Érdeklődők!

Az ELFT honlapjáról a "Versenyek" menüben elérhető az idei versenykiírás.
Date: Mon, 15 Oct 2007 15:42:59 +0100
From: Nagy Margó
(mail.elft AT mtesz.hu)
Subject: EÖTVÖS-VERSENY 2007

Az idei Eötvös-versenyt 2007. október 26-án
pénteken délután 15h-tól 20h-ig rendezi meg az Eötvös Loránd Fizikai
Társulat.

Részt vehetnek rajta mindenekelőtt az idén (2007-ben) középiskolát végzett
diákok, valamint mindazok, akik jelenleg is középiskolai tanulók. Nemcsak
magyar állampolgárságú versenyzők indulhatnak, hanem Magyarországon tanuló
külföldi diákok, valamint külföldön tanuló, de magyarul értő és beszélő
diákok is, ha 2007-ben érettségiztek, vagy jelenleg is középiskolai
tanulók.

A megoldásokat magyar nyelven kell elkészíteni; a rendelkezésre álló idő
300 perc, minden segédeszköz használható, de mobiltelefont a versenyre
bevinni tilos!

Előzetesen jelentkezni nem kell, elegendő egy személyazonosság igazolására
szolgáló okmánnyal (személyi igazolvány, fényképes diákigazolvány vagy
útlevél) pontosan megjelenni az alábbi helyszínek valamelyikén:

* Budapest: Eötvös Loránd Tudományegyetem Természettudományi Kar, XI.
ker. Pázmány P. sétány 1/A.
* Békéscsaba: Belvárosi Általános Iskola és Gimnázium, Haán Lajos u.
2-4.
* Debrecen: Fazekas Mihály Gimnázium, Hatvan u. 44.
* Eger: Eszterházy Károly Tanárképző Főiskola Fizika Tanszék, Leányka
u. 4- 6., 118. sz. előadóterem.
* Győr: MTESZ Székház, Szent István u. 5.
* Kecskemét: Katona József Gimnázium és Számítástechnikai
Szakközépiskola, Dózsa György út 3.
* Miskolc: Miskolci Egyetem, Egyetemváros, Fizika tanszék.
* Nagykanizsa: Batthyány Lajos Gimnázium, Rozgonyi út 23.
* Nyíregyháza: Nyíregyházi Főiskola, Fizika Tanszék, Sóstói út 31/b,
309. sz. tanterem.
* Pécs: PTE Fizika Intézet, Ifjúság útja 6., A/408. tanterem.
* Sopron: Széchenyi István Gimnázium, Templom u. 26.
* Szeged: SZTE Optikai és Kvantumelektronikai Tanszék, Dóm tér 9.
* Szekszárd: Garay János Gimnázium, Szent István tér 7-9.
* Szombathely: Szent-Györgyi Albert Középiskola, Pázmány P. krt. 28/A.
* Székesfehérvár: Lánczos Kornél Gimnázium, Budai út 43.
* Veszprém: Pannon Egyetem, Egyetem u. 10., B épület Al tanterem.

Versenybizottság

Érdemes megnézni: http://www.kfki.hu/new/

Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont

e-mail:szalay AT sunserv.kfki.hu
http://www.kfki.hu/~szalay/

  • [Fizinfo] 2007. évi Eötvös verseny - 2007. okt. 26., Szalay Kati, 10/15/2007