fizinfo - Re: [Fizinfo] "Magyarország simán megsemmisül"

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] "Magyarország simán megsemmisül"

  • From: Lindeisz László <laszlo.lindeisz AT t-online.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: Re: [Fizinfo] "Magyarország simán megsemmisül"
  • Date: Thu, 5 Apr 2007 10:43:21 +0200

Tisztelt Lista!

A nagyenergiájú gyorsítókkal kapcsolatban nem először merül fel a Földet is
elpusztító feketelyuk létrejöttének rémképe. A téma szakmai körökben is
forgott, egyfajta kockázatelemzésként. Nem csoda hát, hogy a bulvárban is
megjelenik, úgy, ahogy ott kell megjellennie: szenzáció, irracionalizmus,
félelemkeltés, veszély, tudományellenesség, tekintélyrombolás (pl. az LHC az
egy "cucc") stb.

Egyébként az index.hu és a hozzá hasonló internetes újságok nem az írások
minősége miatt népszerűek. A megcélzott társadalmi réteg a nyelvi minőségtől,
a logikus gondolkodástól és a hiteles tájékoztatástól jobban fél, mint a
gyilkos feketelyukaktól (én így egybe szoktam írni, mint a feketetestet).

Lindeisz László

  • Re: [Fizinfo] "Magyarország simán megsemmisül", Lindeisz László, 04/05/2007