fizinfo - [Fizinfo] Hidd el bolond ég a Balaton!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Hidd el bolond ég a Balaton!

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT jedlik.phy.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Hidd el bolond ég a Balaton!
  • Date: Fri, 01 Dec 2006 18:29:44 -0000

Tisztelt Lista!

A Spanyol ügyben tisztán látás miatt feltettem a szabadalom teljes 20 oldalas változatát, erre az indexben megjelent cikk mitt volt igény. Ebben emleget nukleáris dolgokat is. Szerintem az egészt németországi tankönyvekből ollózta össze.

Szégyenletes, hogy eltelt öt év (2001 május óta) és egyetlen zsurnaliszta sem kezdett kételkedni, és nem született egyetlen kételkedő riport, vagy cikk. Pedig több esetben kértük. Kálmán Péter és én is írtam az pl. az MTV vezetésének és az adás főszerkesztőjének Feledy Péternek.

  • [Fizinfo] Hidd el bolond ég a Balaton!, Härtlein Károly, 12/01/2006