fizinfo - [Fizinfo] V: Re: [] Paksi helyreallitas

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] V: Re: [] Paksi helyreallitas

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: "Attila Csoto" <csoto AT matrix.elte.hu>, <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] V: Re: [] Paksi helyreallitas
  • Date: Thu, 05 Oct 2006 15:04:15 +0200

> < http://www.radio.hu/?cikk_id=198646 >
> A Magyar Parlament k?rnyezetv?delmi bizotts?g?nak eln?ke
> lehet olyan szem?ly, aki nem hallott a h?tt?rsug?rz?sr?l?
> V?gh Endre

Az meg hagyjan, hogy parlamenti bizottsagi elnok. De, hogy lehet
ilyen szemely egyetemi tanar? Legalabbis azt allitjak a fenti cikkben,

hogy az.

Kedves Attila,

Szandekomban allt a fenti allitast is cafolni, de legnagyobb
sajnalatomra
ez nem sikerult. Ugyan a Kozep-Europai Egyetem magyar honlapja eleg
szegenyes, de az angol valtozaton Illesnel az van, hogy professor.

Tehat legnagyobb sajnalatunkra valoban egyetemi tanar.

udv,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel. Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System. More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] V: Re: [] Paksi helyreallitas, Istvan Horvath, 10/05/2006