fizinfo - [Fizinfo] javaslat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] javaslat

  • From: tibor.lakatos AT etk.pte.hu
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] javaslat
  • Date: Sun, 17 Sep 2006 09:46:37 +0200 (CEST)

Kedves Kollégák!
Hartlein Károlytól származó információtól motiválva az alábbi levelet
küldtem a rendező iskola igazgatójának
(szebedy AT vmg.sulinet.hu).
Ha valaki
egyetért talán küld hasonló levelet az Igazgató Úrnak.
Lakatos Tibor

Tisztelt Igazgató Úr!

> Elhűlve olvastam, hogy a „Mindentudás Gimnáziuma” szept. 25-ikén a
> „Tiltott találmányok, paranormális jelenségek” című előadásnak ad teret.
A legszelídebb, amit erről az előadásról elmondhatunk, hogy a tartalma
> para-tudomány. Áltudomány. Vagyis nem tudomány. Kicsit erősebben
> fogalmazva: tudásnövelés helyett butítás. Meg kellene gondolni a program
> lemondását. Helyette valaki hozzáértőt lehetne felkérni, hogy az
> áltudományokról tartson felvilágosító előadást.
> Tisztelettel
> Dr. Lakatos Tibor
> Fizikus-biofizikus

  • [Fizinfo] javaslat, tibor . lakatos, 09/17/2006