fizinfo - [Fizinfo] egy amerikai grof Spanyol

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] egy amerikai grof Spanyol

  • From: Abel Daniel <abeld AT elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] egy amerikai grof Spanyol
  • Date: Sat, 29 Jul 2006 23:15:14 +0200

Nem tudom, hogy mennyire ismert, de eddig meg nem lattam emliteni:
A youtube.com weboldal "science" kategoriajat bongeszve botlottam az alabbiba:

http://www.youtube.com/watch?v=3V6SJWfJBl8

(nekem csak windows alatt sikerult megnezni a video-t, ha minden igaz, az
illeto
weboldala: http://hytechapps.com/)

En nem tudtam lenyeges kulonbseget felfedezni ezen "feltalalo" es Spanyol
Zoltan
allitasai kozott: itt is eloszor egy plazmavagot mutatnak be, majd ezutan
ternek ra a vizuzemu autora. (ugyan a videoban bemutatott prototipus csak
adalekanyagnak hasznalja a vizet, es lehet, hogy a honlapon is csak ilyenrol
beszelnek, de a videoban elhangzik, hogy dolgoznak a teljes egeszeben
vizhajtasu valtozaton.)

--
Abel Daniel

  • [Fizinfo] egy amerikai grof Spanyol, Abel Daniel, 07/29/2006