fizinfo - [Fizinfo] Re: Vilagokon at

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: Vilagokon at

  • From: Attila Csoto <csoto AT matrix.elte.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Re: Vilagokon at
  • Date: Thu, 23 Mar 2006 17:33:15 +0100 (MET)

Kedves Diósi Lajos!

Persze hogy van a penznek kozgazdasagi szerepe. Nem is ezt kifogasolom.
Hanem azt, hogy hovatovabb mindenben, nem csak anyagi kerdesekben, a penz
a donto szo. Ezert probaltam Protagorasz-t kovetve fogalmazni (akinel még
minden dolog merteke az ember volt).

> A Magyar és a Föniciai Tudományos Akadémiák egyöntetü véleménye, hogy
> a pénz m a g a a közgazdasági racionalitás. Tehát nem a pénz terjeszti
> az irracionalitást.

Ha a mai viszonyainkbol indulok ki, akkor azt tartom a legvaloszinubbnek
hogy valaki lefizette az akademiak megbecsult tudosait, hogy ezt mondjak.
Ha valakinek felajanlanak, hogy kap egymilliard dollart ha fizikus
szaktekintelykent kinyilvanitja, hogy a Fold lapos, vajon hany fizikus
lenne kepes ennek ellenallni?

Tulajdonkeppen ezt csinaljuk mi is az egyetemen: penzert (fejkvota)
kinyilvanitjuk, hogy bizonyos hallgatok tudasa egyetemi szintu, meg akkor
is ha egyebkent az illetok analfabetak.

Udv. Csótó Attila

  • [Fizinfo] Re: Vilagokon at, Attila Csoto, 03/23/2006