fizinfo - [Fizinfo] elnoksegi ules marc. 22-en

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] elnoksegi ules marc. 22-en

  • From: Szalay Kati <szalay AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] elnoksegi ules marc. 22-en
  • Date: Tue, 21 Mar 2006 08:13:25 +0100 (MET)

Nagy Zsigmondné, az ELFT ügyvezető titkára kérésére továbbítomaz alábbi meghívót.
Sz.K
---------------------------

MEGHÍVÓ

az ELFT 2006. március 22-én 13 órakor tartandó elnökségi ülésére

Az ülés helye: 1027 Budapest, Fő u. 68. II.emelet .219.

Program: A fizika érettségire vonatkozó felsőoktatási tapasztalatok
összegyűjtése.

Az Oktatási Minisztérium képviselője: Bakos Károly főtanácsos
Az OKÉV képviselője: Horányi Gábor szakértő

A felsőoktatási intézmények képviselői:

BME Fizikai Intézet: Tóth András egyetemi docens
ELTE Fizikai Intézet : Sasvári László egyetemi docens
Debreceni Egyetem Fizikai Intézet: Pálinkás József egyetemi tanár
Nyíregyházi Főiskola Fizika Tanszék: Hadházy Tibor főiskolai tanár
PTE Általános Orvostudományi Kar: Lőrinczy Dénes egyetemi docens
PTE Fizikai Intézet; Ádám Péter egyetemi docens
SE Általános Orvostudományi Kar: Tölgyesi Ferenc egyetemi docens
SZTE Elméleti Fizika Tanszék: Varga Zsuzsanna egyetemi docens
Papp Katalin egyetemi docens
Soproni Egyetem: Barta Edit egyetemi docens
Papp György egyetemi tanár
SZIE Fizika Tanszék Seres István egyetemi docens

Budapest, 2006.március 10.

Üdvözlettel
Patkós András
elnök

Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont

e-mail:szalay AT sunserv.kfki.hu
http://www.kfki.hu/~szalay/

  • [Fizinfo] elnoksegi ules marc. 22-en, Szalay Kati, 03/21/2006