fizinfo - [Fizinfo] elektroszmog

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] elektroszmog

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc: azeste AT mtv.hu, erno.kardos AT mtv.hu, gyorgyi.orosz AT mtv.hu
  • Subject: [Fizinfo] elektroszmog
  • Date: Wed, 22 Feb 2006 19:16:12 +0100

Tisztelt Lista!

Tegnap este alulmulta magat az MTV ESTE c. musora. Egy konferenciarol tudositottak (amelyre en is kaptam meghivot).
Sajnos nem tudtam elmenni, mert szerettem volna figyelmeztetni a hallgatosagot. Szamomra ismert alakok voltak, egy masik medium
ezoterikus musora reven (Magyar Radio Mellettem a gyogyitom) ismertem meg oket.

"Az UNESCO WABT Közép- Európai Szekció és az InfoPark Rt. nevében szeretettel meghívjuk Önt a témában érintett szakmai, tudományos kör részére szervezett, kerekasztal-beszélgetésre."

allt a meghivon, de kulon meghivo egy kesobbi idopontban az egyszeru halandokat, es egy harmadik idopontban az uzleti kort celoztak meg.

Jacques Surbeck úr svájci származású, Genfben él. A SEIC laboratórium kutatási igazgatója.
Varga András úr magyar származású, délvidéken született. 1965-to"l él Németországban. A Heilderbergi Egyetemen az elektro-bio-klimatológiai kutatóosztály vezeto"je.

Allt a meghivo vegen levo tajekoztatoban, arrol hogy kik lesznek az elado-szakertok.

A meghivo minden bizonnyal eljutott az ESTE szrkesztosegebe is. Minden bizonnyal a Pulitzer dijas szerkesztoseg nem ellenorizte le a konferencia es a szemelyek hitelesseget. Valoszinu, hogy igy kerulhetett a kb. 9 es fel perces blokk a musorba. A felvezetes utan bejatszas volt a konferenciarol. Megszolalt Dr. Erdei Edit nevu orvos is aki kiemelte, hogy

A herek mellett tartott mobiltelefon karosito hatasu gatolja az ondo kepzodest.

Megtudhattuk meg, hogy paciensei foleg ferfiak, csak mellesleg jelzem hogy a holgy andrologus.... Nyilatkozott a neves svajci eloado is (Surbeck). A kepen latszott a BIOSHIELD nevu ketyerejuk. Amirol megtudhattuk, hogy meg nem vasarolhato. Ennel ellenere megvasarolhato itthon is. Van egy ceg aki forgalmazza sot, a nyar vegeig megvasarolhato volt meg a SULINET kereten belul is. Szerencsere (marmint az MTV szerencsejere) nem mondtak ki a nevet, vagy kivagtak.
Vegul az elo adasban megszolaltattak az eszelos retorikaval beszelo Varga Andrast is aki az i beture foltette a pontot. O egyenesen verte a studio asztalat, hogy idezem
"Az amit Budapesten csinalnak az egy nagyon teves ut"
Botrany, hogy igy pestiesen szolva "megeszi" az MTV vezeto hirmusora az altudomanyt... Nincs aki ellenorizne a szereploket, szervezoket.

Hogy jot is mondjak a musorrol, megszolalhatott Thuróczky György, fo"osztályvezeto", Országos Sugárbiológiai és Sugáregészségügyi Kutatintézetbo"l aki a

Szoval lesz mirol beszelni szombaton a Budapest Szkeptikus Konferencian.

Hartlein Karoly

Letoltheto az opusz, hogy aki nem latta, kepbe kerulhessen (7 MB). Sot a meghivokat es az elhangzott szoveget is ide tettem....
http://szkeptikus.bme.hu/azeste/

  • [Fizinfo] elektroszmog, Härtlein Károly, 02/22/2006