fizinfo - FW: [Fizinfo] Re: A tudomany helyzete

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

FW: [Fizinfo] Re: A tudomany helyzete

  • From: "Janos Vegh" <Janos.Vegh AT cern.ch>
  • To: <fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: FW: [Fizinfo] Re: A tudomany helyzete
  • Date: Wed, 16 Nov 2005 19:02:44 +0100

From: Janos Vegh
Sent: Wed 11/16/2005 7:00 PM
To: Zana János
Subject: RE: [Fizinfo] Re: A tudomany helyzete

>Ha már úgyis van vákuum, akkor rakjunk alá egy dongót, hadd repüljön!
>Üdvözlettel János
Tegyünk, de:
a ';' között az egyes opciókat soroltam, 'kizáró vagy' kapcsolattal.
(Úgy látszik, a Jánosok mind ilyen kukacoskodók :) )
Kicsit röviden, de arra céloztam, hogy legyen ott olyan körülmények között,
ahogyan "müködik", és láthassa a látogató, hogy mi a magyarázata;
meg az érdeklodo maga tudja szabályozni, hogy muködjön-e;
(például leszívja a a burabol a levegot, vagy egy másik elrendezésben
a mukézre adott futéssel bekapcsolja a 'bioenergiát', stb.)

Üdvözlettel János