fizinfo - [Fizinfo] vakuum-fiz. szeminarium megvaltozott idoben, nov. 2-an !

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] vakuum-fiz. szeminarium megvaltozott idoben, nov. 2-an !

  • From: "S. Bohatka" <bohatka AT atomki.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] vakuum-fiz. szeminarium megvaltozott idoben, nov. 2-an !
  • Date: Thu, 20 Oct 2005 15:48:01 +0200

Kedves Kollegak!

Nemreg jutott tudomasunkra, hogy az MTA es az ELFT kozos
szervezeseben szept. 26-an 14 orakor lesz egy podiumbeszelgetes,
amely a kollegak erdeklodesere is szamithat. A szakcsoport vezetosege
az eloadokkal egyetertesben ezert ugy dontott, hogy 1 hettel elhalasztja
a szeminariumunkat, tehat Hars Gyorgyek eloadasai nem okt. 26-an,
hanem november 2-an lesznek, a tervezett eredeti helyszinen.

A szeminariumunkra szolo meghivo tehat:

MEGHÍVÓ
=======

Az ELFT Vákuumfizikai Szakcsoport közös rendezvénye
a IUVSTA Magyar Nemzeti Bizottságával és a Vékonyréteg Szakcsoporttal

Eloadások:
Hárs György: Tömegspektrométer fejlesztések
Vargáné Josepovits Katalin: Felületfizikai kutatások
Kiss Gábor: Szenzorok, elektrolit kondenzátorok
Gali Ádám: Kvantumkémiai kutatások

Helyszín: rendhagyó módon a Budapesti Muszaki és Gazdaságtudományi Egyetem,
Fizikai Intézet, Atomfizika Tanszék, Felületfizikai
Laboratórium.
F épület III. lépcsoház, magasföldszint, szemináriumi szoba.

Idopont: 2005. november 2, szerda, 13 óra.

Minden érdeklődőt szeretettel várunk:
a Vákuumfizikai Szakcsoport
és a IUVSTA MNB vezetősége

A hivatkozott es ajanlott oktober 26-i rendezveny:

Vállalkozó fizikusok a technológiai innováció élvonalában

Pódiumbeszélgetés az Eötvös Loránd Fizikai Társulat és a Magyar
Tudományos Akadémia szervezésében, a Mindentudás Egyeteme
támogatásával. A rendezvény a Fizika Nemzetközi Évéhez kapcsolódik.
Időpont: 2005. október 26. 14:00
Helyszín: MTA Székház, Felolvasóterem (Budapest, V. Roosevelt tér 9. I. em.)

Résztvevők:
Bojár Gábor (Graphisoft Rt.)
Czakó Ferenc (Synergon Rt.)
Horváth Zoltán (MTA SzFKI és HALO-LASer Kft.)
Mogyorósi Péter (Laserconsult Kft.)
Pavelka Tibor (Semilab Rt.)
Rosta László (MTA SzFKI és Mirrortron Kft.)
Sánta Imre (Pécsi Tudományegyetem és Dél-Dunántúli Kooperációs Kutatóközpont)
Szendrő István (Microvacuum Kft.)

Moderátor:
Szabó Gábor,
a Szegedi Tudományegyetem egyetemi tanára, a Magyar Innovációs
Szövetség alelnöke

  • [Fizinfo] vakuum-fiz. szeminarium megvaltozott idoben, nov. 2-an !, S. Bohatka, 10/20/2005