fizinfo - [Fizinfo] EOTVOS-VERSENY: MOST PENTEKEN!

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] EOTVOS-VERSENY: MOST PENTEKEN!

  • From: Gyula Radnai <radnaigyula AT ludens.elte.hu>
  • To: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] EOTVOS-VERSENY: MOST PENTEKEN!
  • Date: Mon, 10 Oct 2005 13:13:33 +0200

Az idei Eotvos-versenyt 2005. oktober 14-en, most penteken delutan 15h-tol 20h-ig rendezi meg az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat.
Reszt vehetnek rajta mindenekelott az iden (2005-ben) erettsegizett diakok, valamint mindazok, akik jelenleg is kozepiskolai tanulok. Nemcsak magyar allampolgarsagu versenyzok indulhatnak, hanem Magyarorszagon tanulo kulfoldi diakok, valamint kulfoldon tanulo, de magyarul erto es beszelo diakok is, ha 2005-ben erettsegiztek, vagy jelenleg is kozepiskolai tanulok.
A megoldasokat magyar nyelven kell elkesziteni; a rendelkezesre allo ido 300 perc. Minden segedeszkoz hasznalhato, de mobiltelefont a versenyre bevinni tilos!
Elozetesen jelentkezni nem kell, elegendo egy szemelyazonossag igazolasara szolgalo okmannyal (szemelyi igazolvany, fenykepes diakigazolvany vagy utlevel) pontosan megjelenni az alabbi helyszinek valamelyiken:
BUDAPEST: ELTE TTK Lagymanyos, Deli epulet, Mogyorodi Jozsef terem.
DEBRECEN:: Debreceni Egyetem Kossuth Lajos Gyakorlo Gimnaziuma, Csengo u. 4.
MISKOLC: Miskolci Egyetem, Egyetemvaros, Fizika tanszek.
PECS: Pecsi Tudomanyegyetem Fizika tanszek, Ifjusag utja 6., A/408. tanterem.
SZEGED: Szegedi Tudomanyegyetem TTK, Dom ter 9., I. em., Budo Agoston tanterem.
VESZPREM: Veszpremi Egyetem, Egyetem u. 10., A epulet A1 tanterem.
EGER: Eszterhazy Karoly Tanarkepzo Foiskola Fizika tanszek, Leanyka u. 8., 118. sz. terem.
NYIREGYHAZA: Bessenyei Gyorgy Tanarkepzo Foiskola Fizika tanszek, Sostoi ut 31/b, 309. sz. tanterem.
GYOR: MTESZ Szekhaz, Szent Istvan u. 5.
BEKESCSABA: Szechenyi Istvan Szakkozepiskola, Andrassy ut 1.
KECSKEMET: Katona Jozsef Gimnazium, Dozsa Gyorgy u. 3.
NAGYKANIZSA: Batthyany Lajos Gimnazium, Rozgonyi ut 23.
SOPRON: Szechenyi Istvan Gimnazium, Templom u. 26.
SZEKSZARD: Garay Janos Gimnazium, Szt. Istvan ter 7-9.
SZEKESFEHERVAR: Lanczos Kornel Realgimnazium, Budai u. 43.
SZOMBATHELY: Szent-Gyorgyi Albert Kozepiskola, Pazmany P. krt. 28/A.

VERSENYBIZOTTSAG

  • [Fizinfo] EOTVOS-VERSENY: MOST PENTEKEN!, Gyula Radnai, 10/10/2005