fizinfo - [Fizinfo] tanulmanyi versenyek kozponti honlapon

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] tanulmanyi versenyek kozponti honlapon

  • From: Härtlein Károly <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] tanulmanyi versenyek kozponti honlapon
  • Date: Wed, 05 Oct 2005 17:03:41 +0200

Tisztelt Lista!

Egy level amely hozzam erkezett, de szerintem sokakat erinthet:

A Felvételi Információs Szolgálat szerkeszti a verseny.lap.hu oldalt, ahol a tanulmányi versenyeknek is szép nagy blokkot szentelünk.
Az oldal még nem indult el, a linkgyu"jtés fázisában állunk, és várjuk a különbözo" versenyeket bemutató weboldalak linkjeit.

Üdvözlettel,

Katona Renáta
FISZ Szerkeszto"ség és Hírügynökség
1053 Bp, Veres Pálné u. 26.
Telefon: (1) 266-7601
Mobil: 20/338-0297
www.fisz.hu
renata.katona AT fisz.hu

Az ELFT versenyeit tartalmazo oldalt mar ajanlottam....

Hartlein Károly

  • [Fizinfo] tanulmanyi versenyek kozponti honlapon, Härtlein Károly, 10/05/2005