fizinfo - [Fizinfo] Va: Fizikusnok

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Va: Fizikusnok

  • From: "Istvan Horvath" <Horvath.Istvan AT zmne.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Va: Fizikusnok
  • Date: Tue, 09 Aug 2005 07:42:43 +0200

Kamaras Katalin irta:

"Ezek a szamok mar csak azert is meglepoek, mert "physics faculty"-t emleget,
ami errefele egyertelmuen a fizika tanszekeken dolgozo egyetemi oktatokat
jelenti. Nyilvan mindegyikunk tudja, milyen messze van ott a nok aranya a 47%-
tol... Az egyetlen, amit el tudok kepzelni, hogy (mivel kerdoives felmeresrol
volt szo) a foiskolak tul voltak reprezentalva a mintaban, bar meg igy is
furcsanak tartom ezt az oriasi aranyt."

Bocsanat, de nem ertem a "tul voltak reprezentalva" kifejezest.
A jelenteset ertem, de szamomra ertelmezhetetlen.

De tegyuk fel, hogy valoban faculty-krol van szo es, hogy
ebben a foiskolak is benne vannak.
(megjegyzem az eredeti szovegben "a fizikai intézetekben a
tudományos alkalmazottak "-rol volt szo)

Nem szamoltam meg a foiskolai tanszekeket, de azon a harom
helyen amelyrol tudok matematika-fizika tanszekek vannak.
Tehat a fizika tanszekekrol nem beszelhetunk.
Ha a mat-fiz tanszekeket is belegyurjuk a mintaba, akkor
viszont valoban lehetseges 47%.

pl. nalunk
http://www.bjkmf.hu/tanszekek/matek/Welcome.html
8 munkatarsbol 5 noi kollega.
Ez mar eleg jol "higitja" a mintat.

udvozlettel,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel.
Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System.
More information: http://www.filtermax.hu

  • [Fizinfo] Va: Fizikusnok, Istvan Horvath, 08/09/2005