fizinfo - Re: [Fizinfo] V: Allasajanlat

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] V: Allasajanlat

  • From: "Laszlo E. Szabo" <leszabo AT philosophy.elte.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] V: Allasajanlat
  • Date: Mon, 8 Aug 2005 17:06:45 +0200

Kedves Istvan!

Nem tudom, milyen valaszt fogsz kapni a kerdeseidre. Hadd mondjam, milyen
valaszt tartanek kivanatosnak:
- PHD a minimalis kondicio felsooktatasi intezmenyben egy allamilag fizetett
oktatoi/kutatoi allas betoltesere
- az angol nyelvtudas szintje olyan legyen, hogy kepes legyen angol nyelvu
kurzusokban (is) tanitani

Udv,
E. Szabo Laszlo