fizinfo - Re: [Fizinfo] erdekes honlap kerestetik

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] erdekes honlap kerestetik

  • From: Szalay Kati <szalay AT sunserv.kfki.hu>
  • To: zygr AT freemail.hu
  • Cc: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] erdekes honlap kerestetik
  • Date: Fri, 11 Mar 2005 09:33:23 +0100 (MET)

Kedves György, Tisztelt Listaolvasók!

Nagyon örülök a kezdeményezésnek, s jó szívvel ajánlom a meglévők mellé (egyelőle) a következő linkeket:

http://members.iif.hu/visontay/ponticulus/
http://www.hung-art.hu/
http://www.wga.hu/
http://www.ace.hu/ceicom/hungary/hunlista.html
http://www.kfki.hu/tudtor/

üdvözlettel
Szalay Kati

Szalay Istvanne (Kati) Tel: +36-1-392-2562 Fax: +36-1-392-2503
MTA KFKI Reszecske- es Magfizikai Kut.Int. Szamitogep Halozati Kozpont

e-mail:szalay AT sunserv.kfki.hu
http://www.kfki.hu/~szalay/