fizinfo - [Fizinfo] Decemberben elhunyt Dr. Vajda Ferenc

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Decemberben elhunyt Dr. Vajda Ferenc

  • From: Kiraly Peterne <kiraly AT sunserv.kfki.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Decemberben elhunyt Dr. Vajda Ferenc
  • Date: Thu, 6 Jan 2005 19:24:45 +0100 (MET)

Karácsony előtt kaptuk a szomorú hírt Vajda Ferencnek, az egykori KFKI MSzKI munkatársának és utolsó igazgatójának haláláról. Utólag eküldöm a fizinfo-ra a SzTAKI-ból kapott gyászjelentés szövegét.

Fájdalommal tudatjuk, hogy intézetünk dolgozója, Dr. Vajda Ferenc tudományos tanácsadó, felesége halála után 3 nappal, december 17-én tragikus hirtelenséggel elhunyt.
Temetésük december 29-én, délután 1 órakor lesz a Kerepesi temető, Fiumei úti sírkertjében (1088 Budapest, Fiumei út 16.)
Dr. Vajda Ferencet és feleségét az MTA SZTAKI saját halottjának tekinti. A család kérése, hogy virágok helyett a következő jótékony célú alapítványt támogassák:

Szt. János Kórház: Az aneszteziológia és intzív terápia fejlesztéséért alapítvány
1126 Budapest, Szendrő u. 45.
Adószám: 16249815-1-43
MKB: 10300002-20608136-00003285

Távirat cím: Vajda család - 1146 Budapest, Thököly út 68.

  • [Fizinfo] Decemberben elhunyt Dr. Vajda Ferenc, Kiraly Peterne, 01/06/2005