fizinfo - Vá: [Fizinfo] teremtés vagy evolúció

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Vá: [Fizinfo] teremtés vagy evolúció

  • From: "Horváth István" <hoi AT bjkmf.hu>
  • To: <Fizinfo AT lists.kfki.hu>, <vamos AT szfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Vá: [Fizinfo] teremtés vagy evolúció
  • Date: Mon, 03 Jan 2005 13:35:13 +0100

>>> "Vamos Lenard"
>>> <vamos AT szfki.hu>
>>> 01/03/05 11:46 DE >>>
Tisztelt Fizinfo!

Január 28-30-ig konferenciát rendez a Golgota Keresztény Gyülekezet a fenti
témakörben, minden érdeklődőt sok szeretettel várnak.
Előadó: Philip Bell
(pszichológus, az ausztráliai New South Wales-i egyetem Média és
Kommunikáció Tanszékének alapítója és vezetője)

Program:
jan. 28. 19:00: Az evolúció bizonyítékai? Nézzünk szembe a tényekkel!
jan. 29. 09:30: Az elme küzdelme. Miért számít a teremtés?
11:30: Isten csodás dinoszauruszai
14:00: Az univerzum üzenete
jan. 30. 09:00 és 11:00: Teremtés szószerint hat nap alatt

Cím:
1073, Budapest, Erzsébet krt. 19. (volt Híradó mozi)
tel.: 3222-499

Vámos Lénárd

Fizinfo AT lists.kfki.hu

| Informacio: https://sunserv.kfki.hu/mailman/listinfo/fizinfo |
| Kiraly Peterne
kiraly AT sunserv.kfki.hu

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel.
Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System.
More information: http://www.filtermax.hu

[...]

  • Vá: [Fizinfo] teremtés vagy evolúció, Horváth István, 01/03/2005