fizinfo - [Fizinfo] Re: Mi a FIZINFO

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Re: Mi a FIZINFO

  • From: "Horváth István" <hoi AT bjkmf.hu>
  • To: <fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Subject: [Fizinfo] Re: Mi a FIZINFO
  • Date: Wed, 22 Dec 2004 11:49:21 +0100

Kedves Fizinfo,
Ket temaban irok most.

1. Zimanyi Magda levele tisztazta a helyzetet,
legalabbis amennyit en megertettem belole, de errol
majd a kettes pontban meg irok.

Csak egy kiegeszitesem van hozza Geza szamara.
Tobbszor beideztuk mar a fejlecben olvashatokat;
Az Eotvos Lorand Fizikai Tarsulat informacios es vita-lapja

Tobbszor volt mar a vitarol vita a Fizinfon.
De ha jol emlekszem mindig meghatarozo velemeny volt,
hogy ha vita lapja, akkor lehet rajta vitazni is.
Tehat nem csak hirdetesre valo a lap.

Diosi Lajosnak is igazat adok, nem olyan nagy a
forgalom, hogy ne birnank el ezeket a leveleket.

2.
Nekem mar egy ideje gondot okznak a csatolt filek.
Sajnos Windowsbol nezem az e-mailjeimet.
Normal csatolt filekkel nincs gondom (doc, stb.)

De a legtobb egyszeru level, ami nem a torzsbe van
irva, hanem csatolva van szamomra egy egybefolyo
karaktersorozatta valik, es igy lenyegeben olvashatatlan
szamomra.

Persze lehet, hogy ha lementenem es megnyitnam
akkor talan jobban olvashato format kapnek, de
inkabb ezeket a leveleket el se olvasom.
(Zimanyi Magda levelevel most kivetelt tettem)

Kerdeznem a nalam okosabbakat, hogy mit
lehetne tenni, hogy a windowsosoknak konnyebb
legyen az elete.

Aldott bekes Karacsonyt es BUÉK mindenkinek,
Horvath Pista

Ezt az e-mailt virus- es SPAM-szuresnek vetettuk ala a filter:mail
MessageLabs rendszerrel.
Tovabbi informacio: http://www.filtermax.hu

This email has been scanned for viruses and SPAM by the filter:mail
MessageLabs System.
More information: http://www.filtermax.hu