fizinfo - Re: [Fizinfo] Vá: Csak no"knek

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Vá: Csak no"knek

  • From: Lukacs Bela <lukacs AT rmki.kfki.hu>
  • To: Horváth István <hoi AT bjkmf.hu>
  • Cc: Fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: Re: [Fizinfo] Vá: Csak no"knek
  • Date: Sat, 18 Dec 2004 17:34:10 +0100 (CET)

Amit e'n tudok:
1) OECD tagok vagyunk teha't NEM LEHETU"NK fejlo"do"k.
2) Kelet-KO"ZE'P-Euro'pa'ban vagyunk. Azelo"tt minket a Nyugat Kelethez
sorolt, de POLITIKAI alapon. Ez egy EU tagnna'l meglepo" lenne.
POLITIKAILAG re'gen To"ro"korsza'g NYUGAT volt. (NATO, magyar
u'tleve'lto"rve'ny, stb.)

Ha viszont egy szervezet a SAJA'T pe'nze't magyar no"kre akarja ko"lteni,
csak azt tudom mondani, hogy ha ezt mi, himsoviniszta diszno'k, tenno"k
magunknak, akkor kapna'nk a no"kto"l.

Martina's Katalin helye'ben e'n valo'szinu"leg nem tova'bbitottam volna
egy diszkriminativ felhiva'st; de lehet, hogy igen, ugyanis nem igaza'n
van tapasztalatom, hogyan viselkedne'k no"ke'nt. Mindenki ke'pes
megindokolni a neki kedvezo" elba'na'st.

Persze, ha az ege'sz nem Martina'sto'l indul, nem is reaga'lok.

Boldog kara'csonyt, Luka'cs Be'la