fizinfo - [Fizinfo] Optikai kerdes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Optikai kerdes

  • From: Váradi Gábor <redixplay AT freemail.hu>
  • To: fizinfo AT lists.kfki.hu
  • Subject: [Fizinfo] Optikai kerdes
  • Date: Thu, 28 Oct 2004 17:44:45 +0200 (CEST)

Tiszteletem / Sziasztok
(nem tudom ezen a listan hogy szokas)

Lenne egy aprocska problemam es megoldasahoz szuksegem lenne
egy kis elmeleti tamogatasra igy mailen keresztul.

Egy diavetitot kellene terveznem (iskolai feladat) de igazabol nem
tudom hol kezdjem.

Elsosorban optikai szempontbol kellene "mukodnie"

Ket adatot kaptam hozza az egyik az
f = 85
a masik az
f/d ami 3.5

Gondolom en hogy szuksegem lesz meg a lencseatmerore,, illetve
arra,hogy a diatol a lencse milyen optimalis tavolsagra legyen, de
igazabol nem nagyon tudok hozzaszolni a kerdeshez.

Lehet hogy valakinek ez nevetsegesen egyszeru kerdes de nekem
eddig nem sok kozom volt az optikahoz, es most kaptam ezt a
feladatot amit szeetnek jol megcsinalni, mert erdekesnek tartom, de a
kozvetlen kozelemben nem talaltam segitseget

Igy minden utbaigazitast elore is koszonok, legyen az akar egy internet
link ahol ilyesmirol talalok leirast, akar egy konkret utmutatas a
megoldashoz.

koszonettel Varadi Gabor

  • [Fizinfo] Optikai kerdes, Váradi Gábor, 10/28/2004