fizinfo - RE: [Fizinfo] Lukács Béla eloadás

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

RE: [Fizinfo] Lukács Béla eloadás

  • From: "Szondy, György" <gyorgy.szondy AT gft.com>
  • To: <tzoli AT datatrans.hu>, <Fizinfo AT sunserv.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: RE: [Fizinfo] Lukács Béla eloadás
  • Date: Fri, 11 Jun 2004 09:17:30 +0200

Tisztelt Trupka Ur!

Ezúton kérném rá, hogy ossza meg velünk a felvételt.

Nem tudom, hogy a videofelvétel képi része milyen többlet információt
hordoz (pl. magyarázó ábrák) de az érdeklődés függvényében akár arra
is igény lehet.

Fáradozását az érdeklődők nevében előre is köszönöm!

Üdvözlettel,
Szondy György

György Szondy
Amateur Physicist