fizinfo - Re: [Fizinfo] Meghivo - Lukacs Bela eloadasa

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

Re: [Fizinfo] Meghivo - Lukacs Bela eloadasa

  • From: "KOVACS Gyorgy" <kovacsgy AT mfa.kfki.hu>
  • To: Szondy, György <gyorgy.szondy AT gft.com>, <Fizinfo AT lists.kfki.hu>
  • Cc:
  • Subject: Re: [Fizinfo] Meghivo - Lukacs Bela eloadasa
  • Date: Thu, 10 Jun 2004 12:49:49 +0200

Csatlakozom az előző kéréshez!

Köszönettel:

Kovács György
MTA MFA

----- Original Message -----
From: "Szondy, György"
<gyorgy.szondy AT gft.com>
To:
<Fizinfo AT lists.kfki.hu>
Sent: Thursday, June 10, 2004 8:22 AM

Tisztelt Listatagok!

A meghirdetett előadást előadást nagyon szívesen meghalgattam volna, de
sajnos
nem volt lehetőségem résztvenni. Ezért kérem segítsen nekem abban valaki,
hogy
hol lelhetnék fel információt az ott elhangzottakról.

Leginkább a "Nagy Egyesítési Rekordkísérlet" érdekelne.
Aki esetleg erről tudna valami információt ossza meg velem és a többi
érdeklődő listataggal.

Udvozlettel,
Szondy György

György Szondy
Amateur Physicist

Gravity Issues

Bimbó u. 22.
H-1022 Budapest
T +36 203 620 156
gyorgy_szondy AT hotmail.com
http://www.geocities.com/gyorgy_szondy

dr. Lukács Béla tart előadást
Az idő a fizikában és a filozófiában
címmel

Időpont: 2004. június 2. szerda, 18 óra
Helyszín: A Szabadművelődés Háza Székesfehérvár, Fürdő sor 3.

Az idő az egyik leggyakrabban használt kifejezéseink közé
tartozik, ugyanakkor ennek jelentését öleli körül a legnagyobb
homály. Mást jelent egy fizikusnak, történésznek és egy
órásmesternek, máshogy érezzük múlni szeretteink körében és a
fogorvosnál. Filozófusok sokasága próbálta meghatározni mi az
idő, átfogó definíciót azonban senkinek sem sikerült adnia. A
nagy ívű és alapos fejtegetéseiről ismert Lukács Béla
munkahelyén relativitáselmélettel és kozmológiával foglalkozik,
de otthon van a történelemben és a filozófiában is. Előadásán a
különböző területeken használt időfogalom megismertetése után
tanúi lehetünk a Nagy Egyesítési Rekordkísérletnek. Minden
érdeklődőt szeretettel várunk!
Szervező:
Trupka Zoltán

--