fizinfo - [Fizinfo] Vénusz-átvonulás ünnepség és díjkiosztó

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Vénusz-átvonulás ünnepség és díjkiosztó

  • From: Tepliczky István <tepi AT mcse.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Vénusz-átvonulás ünnepség és díjkiosztó
  • Date: Sat, 05 Jun 2004 23:07:34 +0200

Vénusz-átvonulás ünnepség és díjkiosztó

A Magyar Csillagászati Egyesület
- szakmai együttműködésben a Sulinet Fizika rovatával -
szeretettel meghívja Önt a 2004. június 7-én 10 órától tartandó
ünnepélyes előadásra és díjkiosztó ünnepségre.
Az ünnepség helyszíne: TIT Budapesti Planetáriuma
(X. ker. Népliget)

******

AZ ÜNNEPSÉG PROGRAMJA:

10.00 - 10.20 Megnyitó

10.20 - 10.45 Mérjük meg a Naprendszert (Vénusz-átvonulással)!
(Nyerges Gyula)
10.45 - 11.00 Miért kellett Hell Miksáéknak 1769-ben
Vardöbe utazniuk? (Mátis András)
11.00 - 11.30 A csillagok zenéje (Dr. Kolláth Zoltán)

11.30 - 12.00 A Világegyetem Titkos Kertje (Kövi Szabolcs koncertje
filmvetítéssel és látványelemekkel)

12.00 - 12.30 A pályaművek bemutatása, ünnepélyes díjátadás

12.30 - 13.00 Sajtótájékoztató

A felkért zsűri tagjai a hazai tudományos és művészeti élet neves
képviselői ill. a Magyar Csillagászati Egyesület elnökségi tagjai és
munkatársai. A díjakat átadja: Kroó Norbert, az MTA főtitkára.

Szeretettel látunk minden érdeklődőt, a rendezvény ingyenes!

A pályaművek megtekinthetők az interneten a Magyar Csillagászati
Egyesület honlapjáról elérhető linken:
http://www.mcse.hu

Összeállította: Jarosievitz Beáta (Sulinet) és Tepliczky István (MCSE)

  • [Fizinfo] Vénusz-átvonulás ünnepség és díjkiosztó, Tepliczky István, 06/05/2004