fizinfo - [Fizinfo] Szomoru eredmeny hirdetes

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] Szomoru eredmeny hirdetes

  • From: Károly Härtlein <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] Szomoru eredmeny hirdetes
  • Date: Fri, 07 May 2004 20:21:09 +0200

Tisztelt Lista!

Április 27.-én egy kitalálós játékra buzdítottam mindenkit. Ma eljött az eredményhirdetés napja.
Csodák Palotája családi belépo"t nyertek:
- Lindeisz László,
- Kákonyi Róbert,
- Sebestyén Zoltán,
- Dávid Gyula,
Sajnos csak ennyi jó megoldás érkezett. A nyeremények átadását az ELFT közgyu"lésén tartjuk meg, akik nem jönnek el azok, írják meg, nekik postán elküldöm.

És most következzen a megfejtés!

A készülék neve AQUAPOL

Az egyes eljárásokat ismerteto" korábbi magyarázatok, mint például az AQUAPOL készülék mu"ködésének a leírása, melyek a Föld gravomágneses terébo"l való energianyeréssel foglalkoztak. A készülék feltalálója szerint a gravomágneses hullámok hasonlítanak az elektromágneses hullámokhoz - azonban az elektromos hullámkomponens hiányzik, amit egy más szerkezetu" gravitációs hullámkomponens pótol. &..

Az AQUAPOL -készülék a Föld elektromágneses sugárzásának azt a már ismertetett frekvenciatartományát használja fel, amely hatással van a szilárdtest-folyadék határfelületére. A készülék [6] vevo"antennájával a Föld elektromágneses sugárzását felfogja, szelektálja, majd adó antennájával az energia egy részét polarizáltan kisugározza.

A készülék által kisugárzott mikrohullámú elektromágneses spektrum a hidrogénhidas kötések fellazításához szükséges frekvenciatartományban rendelkezik maximummal. A megfelelo" polarizációjú mikrohullámú sugárzás [7] létrehozza a vízmolekulák orientációs polarizációját, és felbontja a kémiai kötést. Ennek hatására a szilárdtest-folyadék határfelületen egyrészt atomos hidrogénréteg jön létre, aminek következtében a felületi feszültség lecsökken, másrészt az ero"sen poláris tulajdonságú vízmolekulák átrendezo"dnek, amely strukturális torzulást idéz elo", jelento"sen megnövelve a peremszöget (? > 90 0 ). Ez azt jelenti, hogy a szerkezetében ero"sen módosult folyadék a határfelületnél nem nedvesíto" tulajdonságot mutat, aminek következtében kapilláris depresszió jön létre. Kb. nyolc méteres körzetben a fal kiszárad.

Tisztelt Lista!
Remélem, még türelemmel viseli mindenki az áltudományok elleni cikkeimet. Igyekszem csak olyan dolgokról írni, amelyekkel tényleg foglalkozni kellene.

Ezt a zagyvaságot röhögve felejteném el, ha nem tudnám, hogy egy egyetem fo"iskolai karának tanszékvezeto"je adta hozzá a nevét és az egyetem tekintélyét, a tanszékvezeto"i tekintélyt, és ami nekem a legjobban fáj a tanár tekintélyét is.

Sajnos, ehhez a nyilvánvaló szélhámossághoz asszisztál egy állami mino"síto" intézet is (ÉMI). Nem hallgatható el az sem, hogy egy OTKA kutatás is alátámasztja ennek hitelességét (Utólagos falszárítási eljárások hatásmechanizmusának feltárása. Anyagkutatás az épület rehabilitáció területén. OTKA T-015519. Kutatási jelentés. Pécs, 1996.). Ezt egy részletesebb leírásból olvastam, az OTKA-t nem láttam. Ez a részletes leírás letöltheto" elolvasható:

http://www.orisoft.pmmf.hu/konferencia/zip/aquabrill.zip

Ebbo"l is egy kis részlet:

A falszárítási mechanizmus feltárásának bonyolultsága abban van, hogy az elektromágneses készülékek a mu"ködésükhöz szükséges energiát a Föld elektromágneses ero"terébo"l nyerik, egy speciális antenna-rendszeren keresztül. A tudomány számára azonban ma még tisztázatlan a radiesztéziai módszerekkel érzékelheto" "Földsugárzás" hasznosíthatósága, és a Föld elektromágneses terébo"l történo" energianyerés leheto"sége.

További érdekességek is megtudhatóak a kereskedelemben is kapható termék honlapjáról:

http://www.aquapolbhi.hu/

Javaslom megtekintésre a referenciák (köztük a magyar Parlament épülete is) és a mu"ködési leírás oldalakat.

Szerintem, aki ilyen tanokat terjeszt tanszékvezeto" tanárként egy magyar felso"oktatási intézményben, az tettével méltatlan erre az állásra.

Härtlein Károly

  • [Fizinfo] Szomoru eredmeny hirdetes, Károly Härtlein, 05/07/2004