fizinfo - [Fizinfo] [Fwd: Re: Harmadik evezred]

fizinfo AT lists.kfki.hu

Subject: ELFT HÍRADÓ

[Fizinfo] [Fwd: Re: Harmadik evezred]

  • From: Károly Härtlein <hartlein AT eik.bme.hu>
  • To: fizinfo AT sunserv.kfki.hu
  • Cc:
  • Subject: [Fizinfo] [Fwd: Re: Harmadik evezred]
  • Date: Tue, 04 May 2004 10:42:42 +0200

-------- Original Message --------
Subject: Re: Harmadik evezred
Date: Mon, 3 May 2004 15:47:40 +0200 (CEST)
From: Krisztian Mathis
<krisz AT metal.elte.hu>
To: Károly Härtlein
<hartlein AT eik.bme.hu>

Kedves Karoly,
nyomozasom eredmenyet szivesen kozzeteszem, de ne nem vagyok rajta a
fizinfon, ezert megkerlek, kuldd el oda. A levelembol eltavolitottam a
megszolitasokat, igy kerlek az alabb talalhato valtozatot rakd fel.
Elore is koszonom
Udvozlettel
Mathis Krisztian

>Megtalaltam a Harmadik Evezred magazin eredeti, cseh valtozatat, amely
>21.szazad neven fut es egy eve kaphato az ujsagarusoknal (sot most kiemelt
>polcon van elhelyezve a bodekban). A cseh es a magyar kiadas kulalakra
>teljesen megegyzeik es a szerzok is nagyjabol ugyanazok.
>Az ujsag magat "revue"-nek, magyaran revunek nevezi, mely a cseh ertelmezo
>szotar szerint: "nagyobb terjedelmu folyoirat, mely egy adott terulet vagy
>tudomanyag aktualis allasarol ad szamot".
>A szerkesztobizottsagban nincsenek tudosok, szakemberek, egyetlen szerkeszto
> [...]

  • [Fizinfo] [Fwd: Re: Harmadik evezred], Károly Härtlein, 05/04/2004